DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT. ANULAREA COMENZILOR. RETURNAREA PRODUSELOR
1. Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.
2. Perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice de la:
- data încheierii contractului (în cazul serviciilor);
- data în care dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intră în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare);
- data în care intrați în posesia ultimului produs, în cazul unei comenzi cu produse multiple livrate separat;
- data în care intrați în posesia ultimului lot sau ultimei piese, în cazul unui produs livrat în mai multe loturi/piese;
- data în care intrați în posesia primului produs, în cazul livrării periodice de produse pe o durată determinată.
3. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați printr-o declarație neechivocă (ex: scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).
4. Puteți folosi modelul de formular de retragere disponibil [AICI], însă utilizarea acestuia nu este obligatorie.
5. Termenul de retragere este respectat dacă trimiteți notificarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea celor 14 zile.
6. În cazul retragerii, vom rambursa orice sumă primită de la dvs., inclusiv costurile livrării standard (nu și costurile suplimentare aferente unui tip de livrare mai scump ales de dvs.), fără întârzieri nejustificate și cel târziu în 14 zile calendaristice de la data informării privind retragerea. Rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată, dacă nu v-ați exprimat acordul pentru altă variantă. Nu vi se vor percepe comisioane pentru rambursare.
7. Rambursarea poate fi amânată până la primirea produselor înapoi sau până la furnizarea dovezii că ați returnat produsele, oricare dintre aceste date este mai apropiată.
8. Nu puteți exercita dreptul de retragere în cazul:
- produselor sigilate, desigilate după livrare, care nu pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății;
- băuturilor alcoolice al căror preț a fost convenit la încheierea contractului, dar a căror livrare are loc după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora nu avem control (conform art. 16 lit. e) și g) din OUG 34/2014).
9. Clientul este obligat să verifice produsele livrate înainte de semnarea și acceptarea comenzii. Semnătura confirmă recepționarea și ratificarea comenzii. În cazul în care comanda este preluată de o terță persoană desemnată de client, aceasta devine responsabilă de verificarea produselor și de sesizarea eventualelor neconformități.
10. Nu se poate exercita dreptul de retragere în cazul:
- produselor personalizate după specificațiile clientului;
- produselor care sunt perisabile sau susceptibile de a expira rapid (conform art. 16 lit. c) și d) din OUG 34/2014).
11. În cazul în care ați furnizat o adresă greșită, aceasta poate fi corectată ulterior, cu condiția ca noua adresă să fie în același oraș cu cea din comanda inițială.